Khamis, 3 September 2009

40. Timbalan Yang di-Pertuan Agong

Timbalan Yang di-Pertuan Agong dilantik oleh Majlis Raja-Raja. Baginda menjalankan tugas semasa ketiadaan Yang di-Pertuan Agong.

2 ulasan:

  1. Salam Restoran AquaRest Corner (Fathehah Farhana) 10 November 2017 10:17 PTG
    Respons saya terhadap komen anda:
    1. Terima kasih kerana singgah di blog ni dan memberi komen. Saya berbangga kerana sangkakan dah tiada yang singgah ...
    2. Maaf kerana kandungan blog ni tak menepati kehendak anda ... dan saya faham sebab itu anda tinggalkan sedemikian. Sekali lagi maaf.
    3. Sebenarnya blog ini dah lama saya tidak diupdate kerana silibus subjek ini telah berubah daripada STPM kepada STPM Baharu - (namun gitu masih ada kandungan yang relevan).
    4. Namun, kalau anda ikuti blog ini dengan teliti dari awal, maka anda akan dapati kebenaran apa yang saya kata di perkara 3 di atas terutama tentang mengapa & kepada siapa blog ini dibuat.
    5. Sikap tidak berpuas hati dengan sesuatu kandungan (ni jer) adalah sikap yang amat baik dalam disiplin ilmu ... kerana kita harus cari & mencari sendiri sehingga kita berpuas hati iaitu ada nilai tambah.
    6. Justeru itu, saya doakan Allah membantu anda agar punya keinginan, kesungghan & kelapangan masa untuk 'mencari' dan seterusnya juga berkongsi apa yang didapati dengan orang lain.
    Sekian, wallahualam ..

    BalasPadam