Rabu, 12 Ogos 2009

Mukaddimah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Penyayang"
Blog ini merupakan satu usaha kecil saya terhadap pengajaran & pembelajaran matapelajaran Pengajian Am, khususnya Kertas 1 (900/1). Kandungan blog ini bukanlah sesuatu yang komprehensif tetapi lebih merupakan fakta atau tips berdasarkan soalan STPM yang sebenar.
Saya amat berharap para pelajar Kolej Sultan Abdul Hamid akan mendapat manfaat dari blog ini. Moga-moga bahan-bahan yang terdapat di blog ini dapat membantu untuk menghadapi peperiksaan STPM.
Saya juga akan berusaha mendapatkan rakan-rakan guru yang lain untuk turut menyumbang bahan untuk dimuatkan di blog ini. Komen & sumbangan para pelajar juga amat diharapkan untuk menjadikan blog ini sesuatu amat bermakna.
Selain itu, saya akan cuba mempelbagaikan bahan yang dapat menyumbang ke arah pembangunan minda. Untuk itu, sokongan & doa anda semua saya tagih agar saya terus diberikan kekuatan untuk menyelenggara blog ini.
Kesempatan ini juga saya ambil untuk mendoakan kebahagiaan, kesejahteraan & kejayaan anda - para pelajar KSAH yang saya kasihi.
Akhir sekali:
Jika anda rasakan bermanfaat, beritahu rakan-rakan
Jika tidak, beritahu saya.

2 ulasan:

  1. siti hajar binti mohamood21 November 2010 pada 10:55 PTG

    salam..boleh sy promote this blog pd kwn2 sy??

    BalasPadam
  2. Salam Siti Hajar,
    1. Terima kasih.
    2. Agak lama juga saya tidak update blog ini - kesuntukan masa.

    BalasPadam